קופת גמל להשקעה

קופות גמל להשקעה הן מוצר ברוך יתרונות, קבלו 7 יתרונות של קופות הגמל להשקעה:

1. נזילות של החיסכון בכל שלב: הכספים בקופת הגמל ניתנים למשיכה בכל שלב, בהתאם לרצון החוסך ולמטרותיו. ניתן למשוך את הכספים בסכום חד פעמי או בחלקים וזאת בניכוי מס כדין (מס רווחי הון).

2. מתאים כחיסכון לילדים: ניתן לחסוך בקופת הגמל ולתת לילדכם סכום כסף שיקנה לו מקדמה רצינית בתחילת חייו הבוגרים. הפקדה חודשית של 300 שקלים ממועד הלידה עד גיל 67, עשויה להניב חיסכון של כ-859,153 שקלים*. בקופות הגמל להשקעה, חשוב שתדעו, ניתן לבצע הפקדה חד פעמית ו/או הפקדות חודשיות עד לתקרה של 71 אלף שקלים בשנה קלנדרית.  

3. תקופת חיסכון ארוכה או קצרה? אתם בוחרים: כיום, בניגוד למצב שהיה קיים עד סוף 2016, ניתן לפתוח קופת גמל להשקעה ולחסוך בה כספים לכל מטרה. תוכלו לייעד את חיסכון הכספים לגיל הפרישה כתוספת לקצבת הפנסיה החודשית שלכם, או שתוכלו למשוך את כל החיסכון בחלוף כמה שנים, כדי לממן את חגיגת בר או בת המצווה של ילדכם.

4. דמי ניהול אטרקטיביים: בקופת גמל להשקעה תשלמו דמי ניהול אטרקטיביים לעומת אלטרנטיביות אחרות, שיכול להשאיר לכם בכיס כסף רב.

5. ניהול מקצועי של הכסף על ידי גופים גדולים , עם ותק וניסיון בשוק ההון: החוסכים בקופת הגמל להשקעה בוחרים מסלול השקעה ממגוון מסלולים. הבחירה מתבצעת בהתאם לצרכי החוסך ובהתאם למידת מוכנותו לשינויים בשוק ההון.

הכספים בקופת הגמל מנוהלים על ידי גוף המתמחה בניהול הכספים ובהתאם לאסטרטגית השקעות ארוכת טווח, בהתאמה למסלול ההשקעה ותוך הקפדה על שקיפות.

6. הטבות מס: חוסכים בקופת גמל להשקעה יכולים לעבור בין מסלולי ההשקעה,, מבלי שהמעבר ייחשב אירוע מס. רק בעת משיכת הכסף מקופת הגמל מתרחש אירוע מס, שבו מחויב העמית במס רווחי הון בשיעור 25%.  מדובר בדחיית מס שעשויה להימשך גם שנים.

הטבת המס השנייה מרשימה אף יותר: עמיתים שימשיכו לחסוך עד גיל הפרישה (גיל 60), יוכלו להתחיל למשוך ממועד זה את החיסכון כקצבה חודשית, הפטורה ב-100% ממס רווחי הון .

7. זקוקים להלוואה? קופות הגמל להשקעה מאפשרות לחוסכים לקחת הלוואות מול כספי החיסכון, בכפוף לכללים של הגוף שמנהל את החיסכון. 

 

Call Now Button דילוג לתוכן